Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > دفترچه کتابخانه زيرساخت فن آوري اطلاعات (ITIL) آبفاي البرز تهيه شد

دفترچه کتابخانه زيرساخت فن آوري اطلاعات (ITIL) آبفاي البرز تهيه شد


15 تیر 1393. نويسنده: monshi
دفترچه کتابخانه زيرساخت فن آوري اطلاعات (ITIL) آبفاي البرز تهيه شد


کاتالوگ سرويس ITIL دفتر آمار و فن آوري اطلاعات شرکت آبفاي البرز براي سال 93 تهيه شد.
مهندس بهنام مظلوميان معاون برنامه ريزي و منابع انساني شرکت آبفاي البرز با اعلام اين خبرگفت: (Information Technology infrastructure Library) ITIL به معناي کتابخانه زيرساخت فن آوري اطلاعات درواقع يک چارچوب راهنما براي مديران فناوري اطلاعات (IT) است تا بتوانند زيرساخت هاي فناوري اطلاعات را در سازمان خود مديريت و بهينه سازي نمايند.
وي افزود: ITIL به مديران اين امکان را مي دهد تا از سطح خدمات ارايه شده در سازمان اطمينان حاصل نموده و بتوانند زيرساخت هاي موردنياز را طبق يک برنامه از پيش تعيين شده تهيه نمايند. وي مزاياي ديگر اين سرويس را تسهيل خدمات، ساده سازي فرآيندها، تحويل خدمات با کارايي بالا به مشتري، تمرکز انرژي سازمان بر روي حل مشکلات و بهبود فرصت ها، تسهيل فرآيند اندازه گيري عملکرد با فراهم کردن ابزارهاي کارا و با صرفه عنوان کرد و گفت: ITIL نقش بسزايي در زمينه اطلاع رساني، به اشتراک گذاري اطلاعات و تبادل اطلاعات در جهان دارد. وي تصريح کرد: اين شرکت کاتالوگ سرويس مذکور را از سال 1389 در دفتر آمار و فناوري اطلاعات تهيه کرد و هم اکنون در قسمت مستندات سيستم جامع قابل مشاهده است و آبفاي البرز در بين ساير شرکت هاي آبفا پيشرو در اين زمينه است. وي در پايان هدف از نگارش کاتالوگ سرويس را فراهم کردن تصوير روشني از تمام سرويس هاي دفتر آمار و فناوري اطلاعات و درک روشن و شفاف از آنچه کاربران مي توانند از اين سرويس انتظار داشته باشند و درنهايت فراهم کردن يک پايه براي مديريت و نظارت بر زيربناي سازمان يافته انفورماتيک شرکت ذكر كرد.

بازگشت